



REGULAMIN
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://www.marigoldflowers.pl.
- Sklep Marigold Flowers zajmuje się sprzedażą kwiatów przez Internet oraz telefon na terenie Szczecina.
- Sprzedawcą towarów jest firma: Jakub Nawrocki z siedzibą przy ul. Mazurskiej 42/6, 70-424 Szczecin, posiadająca NIP: 8512953954, REGON: 360490956.
- Kontakt ze sklepem marigoldflowers.pl jest możliwy za pośrednictwem: e-maila: natalia.mgflowers@gmail.com, telefonu: 791 340 660 w godzinach od 10:00 do 18:00.
- W celu złożenia zamówienia wymaga się od Klienta posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
§ 2. Składanie zamówień
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny za pośrednictwem strony marigoldflowers.pl.
- Podczas składania zamówień podawane są komunikaty wyjaśniające jak przejść do kolejnego etapu w celu dokonania zamówienia. Przy zamówieniu należy podać: swoje dane osobowe, numer telefonu oraz adresu dostawy przesyłki.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w chwili potwierdzenia mailowego wysłanego przez sprzedawcę.
- Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila.
- Zamówiony towar jest dostarczany najwcześniej na następny dzień od złożenia zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Termin płatności wynosi 3 dni od złożenia zamówienia na stronie www.marigoldflowers.pl
- Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki.
- Dodatkowo Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
- Sprzedawca realizuje wyłącznie zamówienia w pełni opłacone lub takie, w przypadku których mailem przesłano bankowe potwierdzenie przelewu.
- Sprzedawca zastrzega prawo do wprowadzenia zmian dotyczących zamówienia przesyłki kwiatowej najpóźniej na 1 dzień roboczy przed datą doręczenia podaną przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
- W celu rezygnacji z zamówienia należy skontaktować się ze Sprzedawcą się telefonicznie, bądź wysyłając maila na adres natalia.mgflowers@gmail.com, nie później niż 1 dzień przed realizacją zamówienia.
- System internetowy jest przeznaczony dla klientów składających zamówienia do 5 sztuk produktów. Zamówienia ilości powyżej 5 sztuk prosimy kierować na adres: natalia.mgflowers@gmail.com.
§ 3. Dostawa i czas realizacji zamówienia
- Dostawa na terenie Szczecin jest bezpłatna
- Wysyłka zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Poza sobotą oraz niedzielą, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 18.00, wyślemy je w dniu następnym.
- Dostawa w sobotę oraz niedziele jest możliwa, w tym celu należy skontaktować się telefonicznie lub za pośrednictwem adresu email.
- Przy opcji dostawy na wskazany adres kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie dwukrotnie.
- Po dwukrotnej nieudanej próbie dostarczenia przesyłki, produkt należy odebrać w biurze zlokalizowanym przy ul. Mazurskiej 42/6 w Szczecinie.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
§ 4. Płatności
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro- poprzez internetowy system płatności internetowych Blue Media, przelewem elektronicznym przez system Blue Media, przelewem bankowym na rachunek Jakub Nawrocki rachunek w mBanku 91 1140 2004 0000 3502 7701 5833 (w tytule należy wpisać numer zamówienia). - W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
-
Warunki płatności. Termin płatności liczony jest od daty złożenia zamówienia i wynosi 3 dni. Sprzedający ma również prawo do żądania przedpłaty na poczet zamówionego towaru.Opóźnienie w terminie płatności: w przypadku przekroczenia podanego na terminu płatności Sprzedający ma prawo do niezrealizowania zamówienia.
§ 5. Produkty
- Wszystkie produkty zamieszczone na stronie, są dostępne do wysyłki na terenie Szczecina.
- Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera.
- Niektóre produkty mogą być w danym momencie niedostępne, pomimo, że na stronie istnieje możliwość ich zakupu . W przypadku, gdy nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, bądź jego części, nabywca zostanie poinformowany o tym, a zapłata zostanie zwrócona, nie później niż w przeciągu 7 dni od dokonanej płatności.
§ 6. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres natalia.mgflowers@gmail.com.
- Reklamacje możliwe są jedynie w sytuacji, kiedy kwiaty nie będą świeże, przesyłka nie zostanie doręczona, bądź będzie zniszczona. W przypadku nie dostarczenia przesyłki niezbędne w procesie reklamacyjnym jest pisemne oświadczenie adresata o zdarzeniu.
- Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (numer zamówienia lub datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
- Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów powinny być zgłoszone w ciągu 3 dni.
§ 7. Zwroty
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
- Zwrot zostanie wykonany na konto, z którego zostało opłacone zamówienie lub w przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie dokonany na rachunek karty użytej do płatności.
- Zwrotowi nie podlegają produkty: o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.(Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość).
§ 8. Polityka Prywatności
Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
- Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Sklepu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, na przykład wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl
§ 9. Polityka Bezpieczeństwa
I INFORMACJE OGÓLNE
- Administratora Danych: Jakub Nawrocki z siedzibą przy ul. Mazurskiej 42/6, 70-424 Szczecin, posiadająca NIP: 8512953954, REGON: 360490956.
- Głównym celem wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa jest zapewnienie zgodności działania administratora danych z Ustawą o ochronie danych osobowych oraz jej rozporządzeniami wykonawczymi.
- Dokument Polityki Bezpieczeństwa został opracowany w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024 ze zm.),
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).
II ZAKRES INFORMACJI OBJĘTYCH POLITYKĄ BEZPIECZEŃSTWA ORAZ ZAKRES ZASTOSOWANIA
- Dokument Polityki Bezpieczeństwa opisuje zasady i procedury przetwarzania danych osobowych i ich zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem:
- Mazurska 42/6 jest to obszar, w którym przetwarzane są dane osobowe,
- zbiory danych osobowych przechowywane są na platformie Shoplo.pl,
- opis struktury zbiorów danych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi. Są to dane użytkownika niezbędne do złożenia zamówienia (zakres przetwarzanych danych: imię i nazwisko, adres, numer telefonu),
- określenie środków technicznych i organizacyjnych niezbędnych dla zapewnienia poufności, integralności i rozliczalności przetwarzanych danych. Są to dane elektroniczne niezbędne do złożenia zamówienia- znajdujące się na plaformie shoplo chronionej hasłem oraz zabezpieczonych poprzez administratorów strony.
III OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA OCHRONĘ DANYCH OSOBOWYCH
ADMINISTRATOR DANYCH
- Administratorem Danych jest Jakub Nawrocki posiadająca NIP: 8512953954, REGON: 360490956.
IV Ogólne zasady bezpieczeństwa obowiązujące przy przetwarzaniu danych osobowych
- Wprowadzenie odpowiednich ze względu na charakter organizacji pracy Administratora Danych ogólnych zasad bezpieczeństwa przetwarzania danych - zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych – pozwoli na prawidłowe przetwarzanie danych.
- Za bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w określonym zbiorze, odpowiedzialność ponosi właściciel firmy- Jakub Nawrocki.
- Użytkownik ma obowiązek zablokowania stacji roboczej lub wylogowania się z systemu informatycznego służącego do przetwarzania danych osobowych w przypadku czasowego opuszczenia stanowiska pracy.
- Niedopuszczalne jest wynoszenie materiałów zawierających dane osobowe poza obszar ich przetwarzania bez związku z wykonywaniem czynności służbowych. Za bezpieczeństwo i zwrot materiałów zawierających dane osobowe odpowiada w tym przypadku osoba dokonująca ich wyniesienia.
- Ekran komputera umieszczony jest w sposób uniemożliwiający obserwację przetwarzania danych przez osoby postronne.
VI Instrukcja postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych
- Każda osoba, która poweźmie wiadomość w zakresie naruszenia bezpieczeństwa danych przez osobę przetwarzającą dane osobowe bądź posiada informacje mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo danych osobowych, jest zobowiązana fakt ten niezwłocznie zgłosić Administratora Danych.
- Do czasu przybycia na miejsce naruszenia ochrony danych osobowych Administratora Danych osoba powiadamiająca powinna:
- niezwłocznie podjąć czynności niezbędne dla powstrzymania niepożądanych skutków, a następnie ustalić przyczyny, lub sprawców zaistniałego zdarzenia, jeżeli jest to możliwe,
- udokumentować wstępnie zaistniałe naruszenie,
- Po przybyciu na miejsce naruszenia ochrony danych osobowych, Administratora Danych:
- zapoznaje się z zaistniałą sytuacją i dokonuje wyboru metod dalszego postępowania
- wysłuchuje relacji osoby zgłaszającej z zaistniałego naruszenia, jak również relacji każdej innej osoby, która może posiadać informacje związane z zaistniałym naruszeniem,
- Administratora Danych sporządza raport.
- Po wyczerpaniu niezbędnych środków doraźnych po zaistniałym naruszeniu, Administratora Danych zasięga niezbędnych opinii i proponuje postępowanie naprawcze i zarządza termin wznowienia przetwarzania danych.
- Kontrola przetwarzania i stanu zabezpieczenia danych osobowych
- Administratora Danych dokonuje czynności kontrolnych w ramach sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych, zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 1 ppkt a) Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Sprawdzenia dokonywane jest przez Administratora Danych, bądź dla Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, gdy ten na podstawie przysługujących mu kompetencji zwróci się o to do Administratora Danych
- Administratora Danych opracowuje plan sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych.
- W toku sprawdzenia Administratora Danych dokonuje i dokumentuje czynności, w zakresie niezbędnym do oceny zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz do opracowania sprawozdania.
- Po zakończeniu sprawdzenia przygotowuje sprawozdanie w tym zakresie.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2018 roku.