Regulamin

REGULAMIN

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, określa  zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://www.marigoldflowers.pl.
  2. Sklep Marigold Flowers zajmuje się sprzedażą kwiatów przez Internet oraz telefon na terenie Szczecina.
  3. Sprzedawcą towarów jest firma: Jakub Nawrocki z siedzibą przy ul. Mazurskiej 42/6, 70-424 Szczecin, posiadająca NIP: 8512953954, REGON: 360490956.
  4. Kontakt ze sklepem marigoldflowers.pl jest możliwy za pośrednictwem: e-maila: natalia.mgflowers@gmail.com, telefonu: 791 340 660 w godzinach od 10:00 do 18:00.
  5. W celu złożenia zamówienia wymaga się od Klienta posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej.
  6. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.

§ 2. Składanie zamówień

  1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny za pośrednictwem strony marigoldflowers.pl.
  2. Podczas składania zamówień podawane są komunikaty wyjaśniające jak przejść do kolejnego etapu w celu dokonania zamówienia. Przy zamówieniu należy podać: swoje dane osobowe, numer telefonu oraz adresu dostawy przesyłki. 
  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w chwili potwierdzenia mailowego wysłanego przez sprzedawcę.
  4. Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila.
  5. Zamówiony towar jest dostarczany najwcześniej na następny dzień od złożenia zamówienia.
  6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. 
  7. Termin płatności wynosi 3 dni od złożenia zamówienia na stronie www.marigoldflowers.pl
  8. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki.
  9. Dodatkowo Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
  10. Sprzedawca realizuje wyłącznie zamówienia w pełni opłacone lub takie, w przypadku których mailem przesłano bankowe potwierdzenie przelewu.
  11. Sprzedawca zastrzega prawo do wprowadzenia zmian dotyczących zamówienia przesyłki kwiatowej najpóźniej na 1 dzień roboczy przed datą doręczenia podaną przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  12. W celu rezygnacji z zamówienia należy skontaktować się ze Sprzedawcą się telefonicznie, bądź wysyłając maila na adres natalia.mgflowers@gmail.com, nie później niż 1 dzień przed realizacją zamówienia.
  13. System internetowy jest przeznaczony dla klientów składających zamówienia do 5 sztuk produktów. Zamówienia ilości powyżej 5 sztuk prosimy kierować na adres: natalia.mgflowers@gmail.com.

§ 3. Dostawa

  1. Dostawa na terenie Szczecin jest bezpłatna
  2. Wysyłka zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  3. Poza sobotą oraz niedzielą, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 18.00, wyślemy je w dniu następnym. 
  4. Dostawa w sobotę oraz niedziele jest możliwa, w tym celu należy skontaktować się telefonicznie lub za pośrednictwem adresu email.
  5. Przy opcji dostawy na wskazany adres kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie dwukrotnie.
  6. Po dwukrotnej nieudanej próbie dostarczenia przesyłki, produkt należy odebrać w biurze zlokalizowanym przy ul. Mazurskiej 42/6 w Szczecinie.

§ 4. Płatności

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  2. Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie: kartą płatniczą (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron) - poprzez internetowy system płatności internetowych Blue Media, przelewem elektronicznym przez system Blue Media, przelewem bankowym na rachunek Jakub Nawrocki rachunek w mBanku 91 1140 2004 0000 3502 7701 5833 (w tytule należy wpisać numer zamówienia).
  3. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej  Zamawiającego.
  4. Warunki płatności. Termin płatności liczony jest od daty złożenia zamówienia i wynosi 3 dni. Sprzedający ma również prawo do żądania przedpłaty na poczet zamówionego towaru.Opóźnienie w terminie płatności: w przypadku przekroczenia podanego na terminu płatności Sprzedający ma prawo do niezrealizowania zamówienia.

§ 5. Produkty

  1. Wszystkie produkty zamieszczone na stronie, są dostępne do wysyłki na terenie Szczecina.
  2. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. 
  3. Niektóre produkty mogą być w danym momencie niedostępne, pomimo, że na stronie istnieje możliwość ich zakupu . W przypadku, gdy nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, bądź jego części, nabywca zostanie poinformowany o tym, a zapłata zostanie zwrócona, nie później niż w przeciągu 7 dni od dokonanej płatności.

§ 6. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres natalia.mgflowers@gmail.com.
  2. Reklamacje możliwe są jedynie w sytuacji, kiedy kwiaty nie będą świeże, przesyłka nie zostanie doręczona, bądź będzie zniszczona. W przypadku nie dostarczenia przesyłki niezbędne w procesie reklamacyjnym jest pisemne oświadczenie adresata o zdarzeniu.
  3. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (numer zamówienia lub datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe. 
  4. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów powinny być zgłoszone w ciągu 3 dni.

 § 7. Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient  będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta  weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
  2. Zwrot zostanie wykonany na konto, z którego zostało opłacone zamówienie lub w przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie dokonany na rachunek karty użytej do płatności.
  3. Zwrotowi nie podlegają produkty: o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.(Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość).

§ 8. Polityka Prywatności

Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

  1. Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Sklepu.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  4. dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  5. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  6. W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  7. W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  8. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;
  9. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, na przykład wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;
  10. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;
  11. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  12. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  13. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  14. Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
  15. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.
  16. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl

§ 9. Polityka Bezpieczeństwa

I INFORMACJE OGÓLNE

  1. Administratora Danych: Jakub Nawrocki z siedzibą przy ul. Mazurskiej 42/6, 70-424 Szczecin, posiadająca NIP: 8512953954, REGON: 360490956.
  2. Głównym celem wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa jest zapewnienie zgodności działania administratora danych z Ustawą o ochronie danych osobowych oraz jej rozporządzeniami wykonawczymi. 
  3. Dokument Polityki Bezpieczeństwa został opracowany w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:
  1.   Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie   dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024 ze zm.),
  2.   Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).

II ZAKRES INFORMACJI OBJĘTYCH POLITYKĄ BEZPIECZEŃSTWA ORAZ ZAKRES ZASTOSOWANIA

  1. Dokument Polityki Bezpieczeństwa opisuje zasady i procedury przetwarzania danych osobowych i ich zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem:
  1.   Mazurska 42/6 jest to obszar, w którym przetwarzane są dane osobowe,
  2.   zbiory danych osobowych przechowywane są na platformie Shoplo.pl, 
  3.   opis struktury zbiorów danych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi. Są to dane użytkownika niezbędne do złożenia zamówienia (zakres przetwarzanych danych: imię i nazwisko, adres, numer telefonu),
  4.   określenie środków technicznych i organizacyjnych niezbędnych dla zapewnienia poufności, integralności i rozliczalności przetwarzanych danych. Są to dane elektroniczne niezbędne do złożenia zamówienia- znajdujące się na plaformie shoplo chronionej hasłem oraz zabezpieczonych poprzez administratorów strony.

III OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA OCHRONĘ DANYCH OSOBOWYCH

ADMINISTRATOR DANYCH

  1. Administratorem Danych jest Jakub Nawrocki posiadająca NIP: 8512953954, REGON: 360490956.

IV Ogólne zasady bezpieczeństwa obowiązujące przy przetwarzaniu danych osobowych

  1. Wprowadzenie odpowiednich ze względu na charakter organizacji pracy Administratora Danych ogólnych zasad bezpieczeństwa przetwarzania danych  - zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych – pozwoli na prawidłowe przetwarzanie danych.
  1. Za bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w określonym zbiorze, odpowiedzialność ponosi właściciel firmy- Jakub Nawrocki.
  2. Użytkownik ma obowiązek zablokowania stacji roboczej lub wylogowania się z systemu informatycznego służącego do przetwarzania danych osobowych w przypadku czasowego opuszczenia stanowiska pracy.
  3. Niedopuszczalne jest wynoszenie materiałów zawierających dane osobowe poza obszar ich przetwarzania bez związku z wykonywaniem czynności służbowych. Za bezpieczeństwo i zwrot materiałów zawierających dane osobowe odpowiada w tym przypadku osoba dokonująca ich wyniesienia.
  4. Ekran komputera umieszczony jest w sposób uniemożliwiający obserwację przetwarzania danych przez osoby postronne.

VI Instrukcja postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych

  1. Każda osoba, która poweźmie wiadomość w zakresie naruszenia bezpieczeństwa danych przez osobę przetwarzającą dane osobowe bądź posiada informacje mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo danych osobowych, jest zobowiązana fakt ten niezwłocznie zgłosić Administratora Danych. 
  2. Do czasu przybycia na miejsce naruszenia ochrony danych osobowych Administratora Danych osoba powiadamiająca powinna:
    • niezwłocznie podjąć czynności niezbędne dla powstrzymania niepożądanych skutków, a następnie  ustalić przyczyny, lub sprawców zaistniałego zdarzenia, jeżeli jest to możliwe,
    • udokumentować wstępnie zaistniałe naruszenie,
  1. Po przybyciu na miejsce naruszenia ochrony danych osobowych, Administratora Danych:
    • zapoznaje się z zaistniałą sytuacją i dokonuje wyboru metod dalszego postępowania
    • wysłuchuje relacji osoby zgłaszającej z zaistniałego naruszenia, jak również relacji każdej innej osoby, która może posiadać informacje związane z zaistniałym naruszeniem,
  • Administratora Danych sporządza raport.
  • Po wyczerpaniu niezbędnych środków doraźnych po zaistniałym naruszeniu, Administratora Danych zasięga niezbędnych opinii i proponuje postępowanie naprawcze i zarządza termin wznowienia przetwarzania danych.
  1. Kontrola przetwarzania i stanu zabezpieczenia danych osobowych
  1. Administratora Danych dokonuje czynności kontrolnych w ramach sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych, zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 1 ppkt a) Ustawy o ochronie danych osobowych.
  2. Sprawdzenia dokonywane jest przez Administratora Danych, bądź dla Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, gdy ten na podstawie przysługujących mu kompetencji zwróci się o to do Administratora Danych 
  3. Administratora Danych opracowuje plan sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych.
  4. W toku sprawdzenia Administratora Danych dokonuje i dokumentuje czynności, w zakresie niezbędnym do oceny zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz do opracowania sprawozdania. 
  5. Po zakończeniu sprawdzenia przygotowuje sprawozdanie w tym zakresie.

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2018 roku.